Bu gün kurcalama yaparken abd deki kartımdan 25$ çekilerek yanlışlıkla developer hesabım oldu Bunu iptal edip ücretimi geri nasıl alabilirim yardımcı olurmusunuz
Burada satabilirsin.. Veyahut gelir şekline dönüştürebilirsin 10 lira ücretle insanların uygulamsını yayınlarsın veyahutiptal edebiliyorsun sanırım ama google paranı ödeme hakkını gizli tutuyor bir mail atarsan belki geri alabilirsin. Ama şunu anlamadım ben hesap açarken hesap nasıl açılıyor diye google da araama yaptım da açtım sen nasıl o işi yanlışlık becerdin
Burada satabilirsin.. Veyahut gelir şekline dönüştürebilirsin 10 lira ücretle insanların uygulamsını yayınlarsın veyahutiptal edebiliyorsun sanırım ama google paranı ödeme hakkını gizli tutuyor bir mail atarsan belki geri alabilirsin. Ama şunu anlamadım ben hesap açarken hesap nasıl açılıyor diye google da araama yaptım da açtım sen nasıl o işi yanlışlık becerdin
Öncelikle bilgi için teşekkürler hocam. İnanın bende bilmiyorum nasıl açtığımı bilmediğim şeyleri kurcalarsam sonu böyle oluyor başıma bunun gibi daha çok olay geldi