Selamlar , android uygulama üzerinde ksoap2 kullanarak .net web servis bağlantısı gerçekleştiremiyorum complex type sebebiyle , normal parametre olarak gönderdiğimde body formatı düzgün değil diye hata alıyorum , bir tavsiyede bulunacak olan babayiğit var mı acaba aramızda