• 14-04-2017, 21:31:03
    #1
    tabhostun içerisine webview koydum hatada yok. önizlemede gözüken tabhost
    emilatörde gözükmüyor. yok oluyor ama webviews gözüküyor.
    yardımcı olursanız cok sevinirim. yoksa kafayı tırlatıcam
  • 15-04-2017, 21:53:57
    #2
    Biraz daha ayrıntı verirsen yardımcı olabiliriz. Ekran görüntüsü ve kodlarını paylaşirsaniz

    GM 5 Plus d cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 16-04-2017, 00:20:09
    #3
    Log basarak kontrol edebilirsiniz.
  • 01-05-2017, 23:35:31
    #4
    yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar hallettim.