• 12-08-2016, 00:43:53
    #1
    Merhabalar; Webview bir uygulama yaptıracağım, uygulamada, splash, bildirim, üst menü, paylaş gibi hiç bir şey istemiyorum!.

    Admob reklamı, aşağıya çekince yenileme, ve bir sayfadan diğer sayfaya geçerken ufak bir loading simgesi olursa yeterli lütfen uçuk fiyatlarla yazmayın, pm bekliyorum.
  • 12-08-2016, 00:55:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Özel mesaj gönderdim.