• 31-01-2016, 12:19:15
    #1
    Uygulamalarında veya başka bir platform için mongoDB kullanan var mı ? Kullanıyorsanız neden kullanma gereği duyuyorsunuz ? Arkadaşlar bilgi verirseniz sevinirim
  • 31-01-2016, 12:54:38
    #2
    NoSQL kullanım amaçlarına göz atmanız faydalı olacaktır.
    https://egurbuz.wordpress.com/2011/0...anim-alanlari/
    Mesela bir projede bir sensörden anlık gelen dataları işliyorsunuz bunun en mantıklı storage edilme yolu nosqldir