• 20-01-2016, 01:17:01
    #1
    ArkadaÅŸlar bir sorum olacak.
    Webview site uygulamamda geçiş reklamları fazlasıyla çıkmaktadır.
    geçiş reklamına bir kere tıklanması şartı ile 24 saat veya 12 saat de bir gösterim yapmasını istiyorum. bu mümkün mü ?
  • 20-01-2016, 01:21:01
    #2
    Skype: bykrkc
    detayları konuşalım.
  • 20-01-2016, 01:24:35
    #3
    alikarakoc93 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Skype: bykrkc
    detayları konuşalım.
    Ekledim.
  • 20-01-2016, 01:48:18
    #4
    Admob ayarlarında vardı sanırım.
  • 21-01-2016, 10:48:02
    #5


    Admob panelinde "Uygulamanızı Yönetin" linkine basıp çıkan sayfada uygulamanızın karşısında ki "2 Etkin" linkine basın yukarıda ki sayfa çıkacak. Ayarları bu sayfadan yapabilirsiniz.
  • 23-01-2016, 17:15:37
    #6
    Admobda gösterim sınırı ekleyebiliyorsun.
  • 25-01-2016, 20:44:02
    #7
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Admob panelinde "Uygulamanızı Yönetin" linkine basıp çıkan sayfada uygulamanızın karşısında ki "2 Etkin" linkine basın yukarıda ki sayfa çıkacak. Ayarları bu sayfadan yapabilirsiniz.
    eyupakky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admobda gösterim sınırı ekleyebiliyorsun.
    Teşekkür ederim. benim istediğim reklama tıklanması koşuluyla aktif olması.