• 06-01-2016, 15:12:08
    #10
    Bu temalar çoğunlukla adobe photoshop ile mi çiziliyor ? Önerebileceğiniz programlar var mı ?
  • 06-01-2016, 18:53:07
    #11
    kişinin tercihine ve kullanım alışkanlıklarına göre değişiyor

    photoshop da kullanıyorum kimi çizimlerde kimisinde ise mac platformuna özel yazılımlar kullanıyorum ben
  • 07-01-2016, 13:30:02
    #12
    UI satın alabileceğimiz bi yer önerir misiniz?
  • 07-01-2016, 14:35:40
    #13
    hazır ui alınmasındansa amacınıza ve isteğinize göre çizdirmenizi öneririm