Merhaba Arkadaşlar,
İonic, Smartface ve ya PhoneGap framework'lerini bilenler skype ekleyebilirmi.
Skype : erkanaranci
IONİC, SMARTFACE, PHONEGAP Bilenler
1
●567
- 27-12-2015, 13:33:11
- 28-12-2015, 01:07:44abi skype den yazabilirsin biliyosunmersinstyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle