• 23-09-2015, 02:15:35
    #1
    Merhaba,

    GoogleMobileAds.unitypackage ve googleads-mobile-unity-master projesindeki GoogleMobileAdsDemoScript.cs ile AdMob kurulumunu yaptım. google-play-services_lib dosyasını da SDK Manager indirdikten sonra google_play_services /libproject klasöründen alıp Plugin içindeki Android klasörüne attım.

    Cihazımda denedim fakat show banner yada show interstitial butonlarından herhangi bir geri dönüş alamıyorum. Request ediyorum bu arada show butonundan önce.


    AdMob hesabım daha önceden açıktı fakat hiç reklam kurulumu yapmamıştım. Test ederken şimdi bir geçiş ve banner reklam kurulumu yaptım. Ve aldığım kodları uyguladım. Belli bir süre beklemem mi gerekiyor acaba? Bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.
  • 23-09-2015, 11:19:41
    #2
    bazen bekletiyor geç geliyor logcattten izliyebilirsin reklam requesti gidiyormu gitmiyormu
  • 23-09-2015, 13:26:58
    #3
    Çok garip bir sorun yaşıyorum. Elimdeki Galaxy Tablet ile denediğimde ne reklam çıkıyor, ne analytics'e veri gidiyor. BlueStacks ile reklam da çıkıyor analytics'e veri de gidiyor. Nedeni ne olabilir bunun?
  • 26-09-2015, 01:43:34
    #4
    bir süre bekledikten sonra özür dileyerek son kez güncel.
  • 26-09-2015, 21:35:25
    #5
    TayCom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    GoogleMobileAds.unitypackage ve googleads-mobile-unity-master projesindeki GoogleMobileAdsDemoScript.cs ile AdMob kurulumunu yaptım. google-play-services_lib dosyasını da SDK Manager indirdikten sonra google_play_services /libproject klasöründen alıp Plugin içindeki Android klasörüne attım.

    Cihazımda denedim fakat show banner yada show interstitial butonlarından herhangi bir geri dönüş alamıyorum. Request ediyorum bu arada show butonundan önce.


    AdMob hesabım daha önceden açıktı fakat hiç reklam kurulumu yapmamıştım. Test ederken şimdi bir geçiş ve banner reklam kurulumu yaptım. Ve aldığım kodları uyguladım. Belli bir süre beklemem mi gerekiyor acaba? Bilgisi olanlardan yardım bekliyorum.
    kardeş istersen sana şu şekilde bir yazılım yapabilrim tam ekran ve banner şeklinde 2 script dosyası yazarım nereye atarsan orda çıkar.(ücretlidir)

    skype:musa_candir@hotmail.com
  • 27-09-2015, 03:07:53
    #6
    Üstteki mesajda analytics'de de sorun olduğunu belirtmiştim. bu demek oluyor ki sorun scriptten değil. Sorunumu çözdüm, kütüphane dosyalarındanmış. Unity için admob scriptlerini isteyene verebilirim bu arada. (ücretsizdir)