1.) Merhaba arkadaşlar android uygulamada websitemden feed ile konuları çekmek ve uygulamaya tasarım yapmak istiyorum bunun için herhangi bir yardımcı program varmı ?
2.) Gerçekten android hakkında hiçbir bilgim yok ama beni güldüren olay etrafta 10 Tl ye falan yapanlar var sadece sitemi iframe gibi çekip mobil bir tarayıcıda açılmasını sağlıyorlar sanırım bunu nasıl yapabilirim ?
Şimdiden herkese teşekkür ederim .
+ Sorularumdan birinin cevabını buldum teşekkürler r10 .
2. sorumun cevabı = https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1069407534
Nerden başlamalıyım ?
2
●425
- 02-08-2014, 16:52:51Sorularından birinin cevabını bulmuşsun. diğer soruna da şöyle cevap vereyim:ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteden verileri JSON formatında çekerek listview ile bunları sıralayabilir, her birine intent belirleyip tıklandığında yeni bir aktivitede o konuyu/makaleyi açabilirsin. index.php ve single.php gibi düşün. Bir aktivite anasayfadaki liste için, diğeri oradan tıklanıp açılan bir makale sayfası için.
Ancak yeni başlayan biri için android'deki sınıfların kullanımı (Örn: ListView'i dinamik olarak oluşturmak için bir Array Adapter tanımlamak) başlangıç seviyesindeki biri için oldukça karmaşık. Bu yüzden adım adım Java öğrenmek en mantıklısı olacaktır.
Takip edebileceğin kaynaklar:
Türkçe:
https://gelecegiyazanlar.turkcell.com.tr/konu/android
İngilizce:
http://vogella.com
http://www.androidhive.info/
ve kesinlikle google ve http://stackoverflow.com - 02-08-2014, 22:07:17Teşekkür ederim türkçe kaynağı tercih edeceğimi düşünüyorum .ruinded adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle