• 14-07-2014, 13:39:57
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Google play developer hesabı satıyorum. İstediğiniz gibi istediğiniz kadar oyun veya yazılım paylaşabilirsiniz. Hesap fiyatı 150 dir. Almak isterseniz ödeme yolu: EFT / Havale

    P.m atmanız yeterli
  • 14-07-2014, 14:30:23
    #2
    Hocam hesapta satın alınmış uygulama var mı? Telefon onayı yapılmış mı? Sizin yayınladığınız uygulama var mı? Bilgi verirseniz belki satma ihtimaliniz artar. Onun haricinde bildiğiniz üzere geliştirici hesabı 25$. 150₺ anlamız bu şekilde. İyi günler.
  • 14-07-2014, 14:41:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesapta satın alınmış uygulama var mı? Telefon onayı yapılmış mı? Sizin yayınladığınız uygulama var mı? Bilgi verirseniz belki satma ihtimaliniz artar. Onun haricinde bildiğiniz üzere geliştirici hesabı 25$. 150₺ anlamız bu şekilde. İyi günler.
    Hocam 0 dan hesap satıyorum. Normalde kendime ait bir hesap vardı. 100 TL sattım. İçinde Aptallık Testi uygulaması bana ait. Buyrun; https://play.google.com/store/apps/d...wAptallikTesti
  • 14-07-2014, 19:18:37
    #4
    AliAkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 0 dan hesap satıyorum. Normalde kendime ait bir hesap vardı. 100 TL sattım. İçinde Aptallık Testi uygulaması bana ait. Buyrun; https://play.google.com/store/apps/d...wAptallikTesti
    İçinde bu uygulama varsa 150 normal tamam ama sıfır bir developer hesabıysa yenisini açmak 25$ zaten.
  • 14-07-2014, 19:29:33
    #5
    Üyeliği durduruldu
    100 TL sattım işte o hesabı
  • 14-07-2014, 19:59:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Elinizdeki hesapları pm alabilirmiyim.
  • 14-07-2014, 20:02:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Elimde hesap yok hocam. 100 TL alıyosunuz bende size 0 dan hesap alıyorum size devrediyorum adınıza.
  • 14-07-2014, 20:18:59
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu konunun açılma sebebini ve ifade ettiği anlamı çözmedim "Hesap fiyatı 150 TL" belirtmişşiniz toplamda 55-60 TL (25$) dolarlık hesap için 150 TL talap ediyorsunuz doğrumu ? 0 hesap'tan anladığım kasıt bu
    yani komusyon alıp hesap açarım diyorsunuz ?
    tam olarak amacınız ve konun "Android & IOS Uygulama Geliştirme" bölümünde olmasının sebebi nedir ?

    Ayrıca ;

    Madde 2
    2.3 İşbu Sözleşmeye işvereniniz veya diğer bir tüzel kişi adına tabi olmayı kabul ediyorsanız, işvereniniz veya ilgili tüzel kişinin söz konusu Sözleşmeye tabi olması konusunda tam yasal yetkiye sahip olduğunuzu beyan ve temin edersiniz. Gerekli yetkiye sahip değilseniz, işvereniniz veya diğer tüzel kişi adına Sözleşmeyi kabul edemezsiniz ya da Market'i kullanamazsınız.

    Yanlış anlaşılma olmadıysa şayet şuan açtığınız konunun legal olmadığını düşünüyorum.
  • 14-07-2014, 20:56:54
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Boş hesap o fiyata satılmaz