Bu konunun açılma sebebini ve ifade ettiği anlamı çözmedim "Hesap fiyatı 150 TL" belirtmişşiniz toplamda 55-60 TL (25$) dolarlık hesap için 150 TL talap ediyorsunuz doğrumu ? 0 hesap'tan anladığım kasıt bu
yani komusyon alıp hesap açarım diyorsunuz ?
tam olarak amacınız ve konun "Android & IOS Uygulama Geliştirme" bölümünde olmasının sebebi nedir ?

Ayrıca ;

Madde 2
2.3 İşbu Sözleşmeye işvereniniz veya diğer bir tüzel kişi adına tabi olmayı kabul ediyorsanız, işvereniniz veya ilgili tüzel kişinin söz konusu Sözleşmeye tabi olması konusunda tam yasal yetkiye sahip olduğunuzu beyan ve temin edersiniz. Gerekli yetkiye sahip değilseniz, işvereniniz veya diğer tüzel kişi adına Sözleşmeyi kabul edemezsiniz ya da Market'i kullanamazsınız.

Yanlış anlaşılma olmadıysa şayet şuan açtığınız konunun legal olmadığını düşünüyorum.