• 25-04-2014, 01:46:52
    #1
    merhaba arkadaşlar, ios uygulamalarında startapp reklamlarını kullananlar az olacak ki, bir kaç saat önce startapp den bir promosyon geldi bana. ios uygulaması geliştiriyor ve hala bir startapp hesabınız yoksa referansımla kaydolup 1000 impression'a (reklam gösterimine) 50$ kazanabilirsiniz. Kaydolmak isteyen arkadaşlar için referans bağlantım: http://startapp.com/rfew6d6

    Promosyon bugünden başlayıp 31 Mayısa kadar devam ediyor. Gelen e-postadan bir alıntı aşağıdaki gibidir.

    Alıntı
    Don’t have your own iOS apps? Refer a friend who does.
    They get a $50 bonus AND you get a $50 bonus after only 1,000 impressions!

    We have increased our referral bonuses for May and made it easier to earn a bonus! You can earn over $7,000 in referral bonuses!

    For every new account with iOS apps that you refer, both you and the referred account will get a $50 bonus once only 1000 impressions are reached! $50 eCPM, not bad at all!



    * Promotion is valid From April 25th until May 31st. Terms & conditions for referral program apply.
    * The bonus will be added in early June.
    * Use your normal referral program link to be automatically signed up.
    .
  • 25-04-2014, 22:51:58
    #2
    Normalde 1k gösterime ne kadar veriyor. ?
  • 26-04-2014, 01:03:30
    #3
    skype üzerinden bağlantı kuruldu.
  • 27-04-2014, 21:43:44
    #4
    evet düşer. belirli süre için bu durum.
  • 12-06-2014, 12:01:16
    #5
    Android ile uğraşan arkadaşlar için ise benim Referral kodum : http://startapp.com/rfalytt startapp ile hertürlü soruyu sorabilirsiniz ayrıca.
  • 12-06-2014, 12:35:54
    #6
    iOS uygulamada iad kulladım reklam gösteriyor mu ne kazandım hiç birşey bellidi değil tr hadi göstermiyor sanarımda yabancı indirlerde var. olmazsa bende admob geçmeyi düşüyordum. startapp girişte kullanıp daha sonra admob ile devam etsem nasıl olur
  • 12-06-2014, 19:37:05
    #7
    StartApp son demlerini yaşıyor bence, Google geliştirici poliçeleriyle bütün PPI reklam şirketlerini dağıttı. Admoba geçin..
  • 12-06-2014, 21:48:33
    #8
    admob de işler yetirce iyi değil bence 2k gösterim 1tl falan alıyorum.
  • 13-06-2014, 12:11:34
    #9
    zeoweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admob de işler yetirce iyi değil bence 2k gösterim 1tl falan alıyorum.
    1k gösterime 50 papel
    İyiymiş