arkadaslar ios lar ıcın x11 de gorsellemelerını ben ayarlıyorum kodlarda baya bır eksıgım var kursa gıtmıstım ama kendımı gelıstırmedıgım ıcın yarım kaldı bılgılerım elımdekı uygulamaları kodlarını yazıp ıos markete atacak deneyımlı koderlara ıhtıyacım var ve bır cok musterım ıcınde basıt kurumsal uygulamalar yapılıyor yıne kodlamada sıkıntımız var bunları yapabılecek ve uzun soluklu calısacak parca bası arkadaslara ıhtıyacımız vardır
abartı fıyat ısteyenler lutfen zahmet etmeyın ısler cok basıt cunku tek sayfa yada tek kod satırı basıt ıslerdır
bana sadece maıl ıle ulasabılırsınız
maıl adresım aykutecevit et aykutecevit.com.tr
coder gerekıyor
0
●321