Merhabalar,
1- WebSitem WebView görünümüne uygun şekilde dizayn edilmiştir.
2- WebView görünümünde hiçbirşekilde reklam altbuttom üstheader yada menü olmayacaktır.
3. WebView görünümü olduğu gibi çekilecektir.
4. Uygulama Googleplayda yayınlanmaya hazır durumda olacaktır. (Yayınlamasını kendim yapacağım)
5. Tasarımcıya ait ücretin ödemesi 01.05.2024 tarihinde yapılacaktır.
İlgili konudaki tasarımı çıkarabilecek arkadaşlar konu altına post bırakabilirse işi alan arkadaşı konu altına etiketleyeceğim, ödeme günü arkadaşımız ise ödemenin yapıldığında ticaretin tamamlandığını bildirecektir.
İyi çalışmalar Diliyorum.
WebView Görünümlü Uygulama Yaptırılacaktır.
3
●220
- 25-04-2024, 21:07:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-04-2024, 21:44:52Merhabalar bununla ilgili verdiğimiz hizmete onlarca referansı olan konumuza bakarak inceleyebilirsiniz. Eğer beğenirseniz bizimle iletişime geçin lütfen
https://www.r10.net/android-ios-alis...-127881-a.html - 25-04-2024, 22:31:34@fattih; İsimli arkadaşımızla anlaşma sağlamış bulunmaktayız. ilgili konudaki arayış sonlanmıştır, Ödeme yapıldıktan sonra ilgili bilgilendirmeler konu üzerinden sağlanacaktır.
iyi forumlar - 09-05-2024, 17:07:03fattih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstenilen uygulama yerine tarafıma APK çıkarılabilecek bı web paneli verildi bu nedenle ilgili anlaşma iptal edilmiş olup başka bir kullanıcı ile anlaşma saglanilmiştir.
