Merhabalar.
✔Ağustos 2022 tarihinden önce açılmış olmalıdır.
✔Bir yıllık abonelik süresini tamamlamış ve yenilenmemiş olmalıdır.
✔Eğer abonelik süresi dolduktan sonra tekrar yenilenmiş ve aktif durumda ise önce test edilmesi gerekir.
✔ Hesapta uygulama olması veya olmaması önemli değil.
Kritlerlerimizi karşılayan kullanmadığınız developer hesaplarınızı satmak isterseniz aşağıdaki numaradan ulaşın. Hesap, kriterlerimizi karşılıyorsa satın alalım. Ödemeyi banka hesabına ya da usdt olarak alabilirsiniz.
İletişim Whatsapp:
https://wa.me/+905362958430
Not: Sadece mesaj atarak iletişime geçerseniz sevinirim. Yoğunluktan aramalara bakamıyorum.
Eski Apple Developer hesaplarınız 250 dolardan satın alınır
21
●6.143
- 23-03-2024, 22:01:386 haziran 2022 açılış tarihli abd kurumsal hesabı mevcur.içerisinde +10 uygulama var halen aktif olarak kullanılıyor.uygulamaları transfer edip satışı yapabilirim.fiyat 250 usd den farklı olur.detaylı bilgi isterseniz profilimdeki whatsapptan ulaşabilirsiniz...
- 25-03-2024, 06:02:43Üyeliği durdurulduneden eski hesap. eski hesaplar kimlik onaylı hesap demek oluyor.
siz sanırım aracılık yapıyorsunuz. satışını yaptığınızda size satanın başına bir şey gelmeyeceğinin garantisini verebilir misiniz?
maksadım banlamak değil
elimde var bir kaç tane eski hesap. konu hakkında tatmin edici bilgi alabilirsem satabilirim
siber suçlardan gece baskını yemesin insanlar
- 25-03-2024, 09:42:04Merhaba hocam. Öncelikle tabiki aklınızda sorular varsa gidermeye çalışalım.AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birincisi olayın kimlik onayıyla alakası yok. Aksine şu an Türkiye için kimlik onayı zorunlu hale geldi yeni hesaplarda. Eskiden kimlik onayı zorunlu değildi. Aldığım eski hesapların hiçbirinde kimlik onayı yoktu. Hesaplar AppStoreda uygulama yayınlamak için kullanılmadığından kimlikle de işimiz yok açıkçası.
İkinci olarak evet hesapları ben kullanmıyorum. Ama ne için kullanıldığını biliyorum. Kimsenin başına birşey gelmeyeceğinin garantisini de veririm. (Yıllardır kimsenin başına birşey gelmedi Allaha şükür). Hesaplar, udid aktifleştirmek için kullanılıyor ve Test uygulamaları çalıştırılıyor. Çünkü eski hesaplarda udidlerin hepsi anlık aktifleşiyor. Yeni hesaplarda 72 saat bekliyor. Eski hesap istememizin nedeni anlık udid aktifleştirmek - 17-04-2024, 01:26:35Yeni gelmedim 2 yıldır burdayım ve iki yıldır hesap alıyorumGoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle