• 03-03-2024, 22:40:43
    #1
    Merhabalar.

    ✔Ağustos 2022 tarihinden önce açılmış olmalıdır.
    ✔Bir yıllık abonelik süresini tamamlamış ve yenilenmemiş olmalıdır.
    ✔Eğer abonelik süresi dolduktan sonra tekrar yenilenmiş ve aktif durumda ise önce test edilmesi gerekir.
    ✔ Hesapta uygulama olması veya olmaması önemli değil.

    Kritlerlerimizi karşılayan kullanmadığınız developer hesaplarınızı satmak isterseniz aşağıdaki numaradan ulaşın. Hesap, kriterlerimizi karşılıyorsa satın alalım. Ödemeyi banka hesabına ya da usdt olarak alabilirsiniz.

    İletişim Whatsapp:
    https://wa.me/+905362958430

    Not: Sadece mesaj atarak iletişime geçerseniz sevinirim. Yoğunluktan aramalara bakamıyorum.
  • 03-03-2024, 22:55:52
    #2
    sıfır hesap alıyor musunuz?
  • 03-03-2024, 22:57:15
    #3
    bahattins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sıfır hesap alıyor musunuz?
    evet 100 usdt
  • 23-03-2024, 22:01:38
    #4
    6 haziran 2022 açılış tarihli abd kurumsal hesabı mevcur.içerisinde +10 uygulama var halen aktif olarak kullanılıyor.uygulamaları transfer edip satışı yapabilirim.fiyat 250 usd den farklı olur.detaylı bilgi isterseniz profilimdeki whatsapptan ulaşabilirsiniz...
  • 25-03-2024, 06:02:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    neden eski hesap. eski hesaplar kimlik onaylı hesap demek oluyor.
    siz sanırım aracılık yapıyorsunuz. satışını yaptığınızda size satanın başına bir şey gelmeyeceğinin garantisini verebilir misiniz?
    maksadım banlamak değil
    elimde var bir kaç tane eski hesap. konu hakkında tatmin edici bilgi alabilirsem satabilirim
    siber suçlardan gece baskını yemesin insanlar
  • 25-03-2024, 09:42:04
    #6
    AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden eski hesap. eski hesaplar kimlik onaylı hesap demek oluyor.
    siz sanırım aracılık yapıyorsunuz. satışını yaptığınızda size satanın başına bir şey gelmeyeceğinin garantisini verebilir misiniz?
    maksadım banlamak değil
    elimde var bir kaç tane eski hesap. konu hakkında tatmin edici bilgi alabilirsem satabilirim
    siber suçlardan gece baskını yemesin insanlar
    Merhaba hocam. Öncelikle tabiki aklınızda sorular varsa gidermeye çalışalım.
    Birincisi olayın kimlik onayıyla alakası yok. Aksine şu an Türkiye için kimlik onayı zorunlu hale geldi yeni hesaplarda. Eskiden kimlik onayı zorunlu değildi. Aldığım eski hesapların hiçbirinde kimlik onayı yoktu. Hesaplar AppStore’da uygulama yayınlamak için kullanılmadığından kimlikle de işimiz yok açıkçası.
    İkinci olarak evet hesapları ben kullanmıyorum. Ama ne için kullanıldığını biliyorum. Kimsenin başına birşey gelmeyeceğinin garantisini de veririm. (Yıllardır kimsenin başına birşey gelmedi Allah’a şükür). Hesaplar, udid aktifleştirmek için kullanılıyor ve Test uygulamaları çalıştırılıyor. Çünkü eski hesaplarda udidlerin hepsi anlık aktifleşiyor. Yeni hesaplarda 72 saat bekliyor. Eski hesap istememizin nedeni anlık udid aktifleştirmek
  • 17-04-2024, 01:24:48
    #7
    Google Playcılar bitti App Store'cular geldi hadi bakalım 2 güne hesap başı 10 bin olur piyasa alın saklayın değerlendirin
  • 17-04-2024, 01:26:35
    #8
    GoMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google Playcılar bitti App Store'cular geldi hadi bakalım 2 güne hesap başı 10 bin olur piyasa alın saklayın değerlendirin
    Yeni gelmedim 2 yıldır burdayım ve iki yıldır hesap alıyorum
  • 21-05-2024, 15:01:03
    #9
    Mesajım bulunsun