AndroiDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden eski hesap. eski hesaplar kimlik onaylı hesap demek oluyor.
siz sanırım aracılık yapıyorsunuz. satışını yaptığınızda size satanın başına bir şey gelmeyeceğinin garantisini verebilir misiniz?
maksadım banlamak değil
elimde var bir kaç tane eski hesap. konu hakkında tatmin edici bilgi alabilirsem satabilirim
siber suçlardan gece baskını yemesin insanlar
Merhaba hocam. Öncelikle tabiki aklınızda sorular varsa gidermeye çalışalım.
Birincisi olayın kimlik onayıyla alakası yok. Aksine şu an Türkiye için kimlik onayı zorunlu hale geldi yeni hesaplarda. Eskiden kimlik onayı zorunlu değildi. Aldığım eski hesapların hiçbirinde kimlik onayı yoktu. Hesaplar AppStore’da uygulama yayınlamak için kullanılmadığından kimlikle de işimiz yok açıkçası.
İkinci olarak evet hesapları ben kullanmıyorum. Ama ne için kullanıldığını biliyorum. Kimsenin başına birşey gelmeyeceğinin garantisini de veririm. (Yıllardır kimsenin başına birşey gelmedi Allah’a şükür). Hesaplar, udid aktifleştirmek için kullanılıyor ve Test uygulamaları çalıştırılıyor. Çünkü eski hesaplarda udidlerin hepsi anlık aktifleşiyor. Yeni hesaplarda 72 saat bekliyor. Eski hesap istememizin nedeni anlık udid aktifleştirmek