AzveNET adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alıştık ya.sanırım bunu bi hiyerarşi veya ego filan gibi görüyorlar yada bilmiyorum çok aşırı yoğunlar ve dünyanın kalan kısmında ilgilenmeleri gereken çok önemli konular var o yüzden ulaşın, pm den ulaşın, whatsapptan ulaşın vb yazıyorlar.zaten ulaşıldı, gönderildi vs cevapları veriyor olmamım temel sebebi konuda müşteri bilgi istemiş ama ilgilenilmemiş görünmesin istiyorum.yoksa ciddi anlamda iş talep edeni 5km den tanıyoruz
..."