AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla üstadım konudaki gibi ben alıcı olduğum yerde her detayı vermişim teklif bekliyorum adam detay verin fiyat verelim diyor. Bionlukta ilan vermiş şu paketi alsam bu işim olur diyorum. Söylüyorum 'haa onun için şu fiyat' diyor. Bizim türk insanı biraz tuhaf. Alıcıda satıcıda tuhaf. Konu açılır mesela bişey sorarsın dm den yazarlar. Yahu yaz herkes görsün. Şahsen ben özel değilse bir detayı özel yazanla iş yapmam çünkü o kişi tabiri caizse iteler tuttuğuna ☺ zaten bizimkilerin çoğu yapacağından değil meraktan yazar
".. Şahsen ben özel değilse bir detayı özel yazanla iş yapmam çünkü o kişi tabiri caizse iteler tuttuğuna ☺ zaten bizimkilerin çoğu yapacağından değil meraktan yazar ..."

kesinlikle katılıyorum