• 29-12-2022, 21:52:48
    #1
    Merhaba öncelikle gün içerisinde max 2 3 saat ilgilenebileceğim mobil uygulama yaptırmayı düşünüyorum. Eğer gerçekten gelir getirirse 15 saatimi bile ayırabilirim . Reklam yapabileceğim instagram sayfalarım var
    1- Öyle bir proje olmalı ki başka projelere bakmayayım
    2- Gelir getirisi güzel proje olmalı
    3- insan kandırmaca gibi olaylar asla olmamalı - Dating gibi -
    4- Oyun düşünmüyorum
    5-Verilen sürede lütfen teslim edin
    6-Benim ilgim yok ama şunu tavsiye ederim derseniz eğer mantıklı gelir ve onu yaparsak KESİNLİKLE ÖDÜL VERİLECEKTİR.
    7-Anahtar teslim ve uygulama yönetim konusunda bilgiler verildikten sonra teslim alınacaktır.
    Bütçe konusunda çok sınırlamıyorum tabikide uygulama durumuna göre fiyat verebilirim
    Birde gerekirse uygulama sitelerinden kodları alabilirim oraya Re skin yapabilirim diyen yazabilir.

    http://wa.me/905464334300
  • 29-12-2022, 22:00:03
    #2
    Forumda kaç Kütahyalı var 😅 şaka bir yana toprağım aklımda bir proje vardı sana yazayım kafana yatarsa eğer devam edersin herhangi bir ödül istemiyorum çünkü 😊 ama illa ki vereceğim diyorsan da lösemi vakfına bağış yapabilirsin içinden ne kadar gelirse
  • 30-12-2022, 09:14:24
    #3
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2- Gelir getirisi güzel proje olmalı
    Gelir getirisi garantiliyen yada tahmin edebilen yazılımcı varsa bize de söyleyin biz de faydalanalım. 50 - 60 tane uygulama yaptırıp milyoner oluruz
  • 30-12-2022, 10:23:55
    #4
    BerkayZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelir getirisi garantiliyen yada tahmin edebilen yazılımcı varsa bize de söyleyin biz de faydalanalım. 50 - 60 tane uygulama yaptırıp milyoner oluruz
    Düzgün okuyamadığınızı var sayıyorum. PROJE yani uygulamaya dökülürse tutarsa iyi kazandırır diye düşüncesi olmalı
  • 30-12-2022, 10:45:53
    #5
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzgün okuyamadığınızı var sayıyorum. PROJE yani uygulamaya dökülürse tutarsa iyi kazandırır diye düşüncesi olmalı
    Ben işin goygoyundayım da, bence siz doğru aktaramamışsınız. Kolay gelsin.