• 07-12-2022, 14:45:19
    #10
    geçmiş olsun dha açılmaz.
    Benim 1m den fazla doğall ındirmesi olan messenger uygulamam olan hesabımı kapatmıslardı . Cevap bile vermediler. Baskasının uzerınden yeni hesap açmıştım onuda banladılar ogun bugun gplay ile ilişiğimi kestim
  • 07-12-2022, 16:37:14
    #11
    GLAADIO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun dha açılmaz.
    Benim 1m den fazla doğall ındirmesi olan messenger uygulamam olan hesabımı kapatmıslardı . Cevap bile vermediler. Baskasının uzerınden yeni hesap açmıştım onuda banladılar ogun bugun gplay ile ilişiğimi kestim
    Peki hangi platforma yönlendiniz hocam