geçmiş olsun dha açılmaz.
Benim 1m den fazla doğall ındirmesi olan messenger uygulamam olan hesabımı kapatmıslardı . Cevap bile vermediler. Baskasının uzerınden yeni hesap açmıştım onuda banladılar ogun bugun gplay ile ilişiğimi kestim