Arkadaşlarım abilerim herkese kolay gelsin Mobil uygulama ihtiyacımız vardır pazaryeri tarzında olacak ama yalnızca bizim bayilerimiz ürün yükleyip satabilecek e-fatura entegrasyonu dahil detayları bu işte başarı göstermiş referansları ile gelecek kişiler ve mümkünse r10 üzerinde minimum 2 iş yapmış uzun süredir burada olanlar mesaj atarsa sevinirim iyi çalışmalar.