CodeCanyone'dan Aldığım Oyunumu Satıyorum! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
CodeCanyone'dan Aldığım Oyunumu Satıyorum!
8
●
177
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Android & IOS Uygulama Hizmetleri
Android & IOS Alışveriş
CodeCanyone'dan Aldığım Oyunumu Satıyorum!
03-03-2021, 23:28:55
#1
ceyhan19033
Aldığım oyunun kaynak kodlarını kullanmadığım için sadece bir kişiye ( YANİ KENDİ HAKKIMI )kaynak kodlarını satacağım.
Code canyone linki :
https://codecanyon.net/item/monster-...board/15449268
( 18 dolar = 136 TL)
Ben 80 TL'ye vereceğim.
03-03-2021, 23:29:54
#2
BD911
Hesap dahil mi hocam ?
03-03-2021, 23:30:56
#3
ceyhan19033
BD911 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesap dahil mi hocam ?
hayır kaynak dosya sadece
03-03-2021, 23:35:00
#4
JOB
Üyeliği durduruldu
lisanslı mı bu herkese verebiliyor musunuz?
03-03-2021, 23:36:07
#5
ceyhan19033
CARSI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
lisanslı mı bu herkese verebiliyor musunuz?
Lisanslı kendim kullanmadığım için sadece 1 kişiye
03-03-2021, 23:36:22
#6
Misafir
ceyhan19033 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayır kaynak dosya sadece
bu şekilde satışı yasaktır
03-03-2021, 23:38:38
#7
chnyrdkl
Kaynak kodu satışı yasaktir.
Bu şekilde satış yapmanız etik değildir
03-03-2021, 23:40:22
#8
JOB
Üyeliği durduruldu
ceyhan19033 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Lisanslı kendim kullanmadığım için sadece 1 kişiye
Hocam yani belki başka bir kullanıcıya daha satacaksın bundan nasıl emin olabilirim ki .S
03-03-2021, 23:43:09
#9
ceyhan19033
yasak olduğunu bilmiyordum satiş iptal
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler