• 25-02-2020, 18:28:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar
    r10 dan uygulama Satmak istedim diyelim
    ücretini aldım fakat daha sonra sattığım kişi Uygulamayı geri vermek istedi
    Böyle hir hakka sahip mi acaba?
    Ya da yazışmalarda iade Hakkın yoktur dersem ve onaylasa herhangi bir sorun olur mu
    Cevaplarsanız sevinirim
  • 25-02-2020, 18:32:00
    #2
    Baştan konuşmak lazım, iki tarafta sorumluluklarına göre devretmeli.
    sen mesela x gelir var dedin adama devrettin gelir melir yok vs.
    Taahhüt ettiğin herşey okeyse bence iadeye gerek yok.

    Ancak dedigim gibi baştan konuşmak lazım, benim iade ettiklerim var cünkü söylenenler gerçekleşmedi satıcıda kabul etti.

    işin hukuksal tarafını bilemem ama genelde 15 gün cayma hakkı oluyor bir çok üründe.
  • 25-02-2020, 18:48:58
    #3
    0dan kurulum mu yapacaksın yoksa devretme tarzı mı satış yapacaksın
  • 25-02-2020, 18:51:16
    #4
    Merhaba,

    tamamen şeffaf olun hiç bir şekilde sorun olmaz.

    Yakın zamanda bir app satışa çıkaracağım ve bunun google play'dan kaldırılma ihtimali var bunu belirtmem gerekir. Belirtmezsem tabi ki iade mecbur olur.
  • 25-02-2020, 18:59:57
    #5
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0dan kurulum mu yapacaksın yoksa devretme tarzı mı satış yapacaksın
    Devretme



    Bybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    tamamen şeffaf olun hiç bir şekilde sorun olmaz.

    Yakın zamanda bir app satışa çıkaracağım ve bunun google play'dan kaldırılma ihtimali var bunu belirtmem gerekir. Belirtmezsem tabi ki iade mecbur olur.
    Ben tabiki şeffaf olucam herseyini söyleyeceğim
    Yani kıl biri denk gelirse diye merak ettim