Merhaba arkadaşlar
r10 dan uygulama Satmak istedim diyelim
ücretini aldım fakat daha sonra sattığım kişi Uygulamayı geri vermek istedi
Böyle hir hakka sahip mi acaba?
Ya da yazışmalarda iade Hakkın yoktur dersem ve onaylasa herhangi bir sorun olur mu
Cevaplarsanız sevinirim
Uygulama satışı &Soru
4
●113
- 25-02-2020, 18:32:00Baştan konuşmak lazım, iki tarafta sorumluluklarına göre devretmeli.
sen mesela x gelir var dedin adama devrettin gelir melir yok vs.
Taahhüt ettiğin herşey okeyse bence iadeye gerek yok.
Ancak dedigim gibi baştan konuşmak lazım, benim iade ettiklerim var cünkü söylenenler gerçekleşmedi satıcıda kabul etti.
işin hukuksal tarafını bilemem ama genelde 15 gün cayma hakkı oluyor bir çok üründe. - 25-02-2020, 18:59:57Devretmeesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tabiki şeffaf olucam herseyini söyleyeceğimBybitter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kıl biri denk gelirse diye merak ettim