• 17-11-2019, 23:39:49
    #1
    Selamlar ios için uygulama yaptırmak istiyorum uygulama çok teferruatlı olmayacak detayları telefonla ileteceğim. Özelden numaranızı yada skype iletebilirsiniz
  • 19-11-2019, 01:14:48
    #2
    mesaj kutunuz dolmuş o yüzden detayla ilgili cevap veremiyorum.
  • 19-11-2019, 03:59:31
    #3
    Mesaj kutusu dolu.
    Buradan cevap veriyorum: WebView olarak değil de normal uygulama şeklinde Native olarak yazabilirim panel de dahil.
  • 19-11-2019, 19:15:06
    #4
    Mesaj kutsu dolu hocam
  • 20-11-2019, 00:24:21
    #5
    Telefonunuzu iletirseniz geri dönüş sağlayalım.