• 08-01-2024, 16:12:58
    KingCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu güncelmidir ?
    Merhaba, günceldir. Konudaki Whatsapp ya da Skype ile ulaşabilirsiniz.
  • 22-01-2024, 20:29:59
    Amerika için aso hizmeti alındı. Çalışma üzerinden yaklaşık 1 ay süre geçti. Bu sürede etkileşim ve indirme sayısı yaklaşık 1.5 kat arttı. Çalışmadan memnun kaldım.
  • 12-02-2024, 10:11:37
    Düzenleme yapıyorum. 6 ay+ önce ASO çalışması yapıldı konuda ki fiyat ile Whatsapp görüşmede fiyat %100 üzeri talep etti yinede ödeme yaptım arkadaşa. Yaptığı çalışmadan kısacası uzun bir süre ben verim alamadım. Param çöpe gitti saygılar.
  • 12-02-2024, 15:04:34
    aLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenleme yapıyorum. 6 ay+ önce ASO çalışması yapıldı konuda ki fiyat ile Whatsapp görüşmede fiyat %100 üzeri talep etti yinede ödeme yaptım arkadaşa. Yaptığı çalışmadan kısacası uzun bir süre ben verim alamadım. Param çöpe gitti saygılar.
    Konuda belirttiğim üzere çalışmalarda herhangi bir garanti verilmemektedir. Çalışmanın taban fiyatın üzerinde olması size garanti verildiği anlamına gelmemektedir.

    Çalışmanın başarılı olması için uygulamanızın belli bir kalitenin üzerinde olması gerekmektedir, bu durumun başlangıçta anlaşılması genelde zordur ancak çalışmayı yaptıktan sonra anlaşılabilir. Hep söylüyorum, projenize güveniyorsanız benden çalışma alın diye…

    Sizin çalışmanın taban fiyatın üzerinde olmasının çok rasyonel sebepleri vardır:
    • Sizin sektörünüzde geçmişte yapılan çalışmalarda genellikle başarı sağlanmıştır
    • Reklam bütçeniz vardır
    • Açıklama freelancer’a yazdırılmıştır(Ona ek maliyetim oldu yani 506₺)
    Ayrıca %100 değil %40 fazla idi…

    Ek olarak %5000 de fazla olabilir. Size ne kardeşim size ne? İstediğim teklifi veririm. Kabul ederseniz çalışırız, etmezseniz çalışmayız.

    Size tekrardan bir mantık dersi almanızı öneriyorum. Ne kadar saçma bir argüman fiyat fazla diye beni suçlamanız, teklif ettim kabul ettiniz! Kaldı ki konuda zaten fiyatın artabileceği yazıyor…

    Sanki 3’e yapacağım dedim de çalışma bitmeden ek fiyat istedim, 4,20’ye çıkardım gibi konuşuyorsunuz…

    Başta 4,20’ye yapacağım dedim kabul ettiniz 4,20’ye yaptım…

    Ayrıca 100 bin lira teklifte de bulunabilirdim, eğer başta böyle bir teklifte bulunduysam ve siz kabul ettiyseniz burada etik olmayan bir durum göremiyorum.

    Bakın Upwork üzerinden yaptığım işlerden sadece birisi… Eğer biraz ingilizceniz varsa bir Upwork profili oluşturup profilime gidip teyit edebilirsiniz doğru olup olmadığını.



    Hani 4200₺(KDV dahil!) öyle büyük bir para da değil bu iş için. Zaten neti bana 2000₺ civarı kalıyor vergi, freelancer maliyetlerini düşürünce…

    Detaylıca rakip ve keyword araştırması yapıldıktan sonra uygulama adı, kısa açıklama ve tam açıklama kısımları detaylıca yazıldı. Gerekli keyword’ler geçirildi. Notlarıma almışım freelancer’a 506 liralık bir maliyetim oldu diye, yanlış hatırlamıyorsam Upwork’ten birine yazdırmıştım.

    Çalışmada ayrıca keyword raporu sağlandı, genel analiz tavsiyelerini titizlikle hazırlayıp birçok tavsiyede bulundum.

    Benden bir hizmet alıyorsunuz, bu hizmeti yerine getirip getirmediğime odaklanın bence. Nasıl ki diğer geliştirici, tasarımcı arkadaşlardan hizmet alıyorsanız benden de bir hizmet alıyorsunuz. Benim elimde bir sihirli değnek var da sizin projenizi bir anda başarılı hale getirmiyorum.

    Benimle çalışmanız projenizin başarılı olma şansını artırır, benden çalışma alıyorsunuz diye %100 başarılı olacaksınız değil. En memnun müşterilerim ise uygulaması belli bir kalitenin üzerinde olan müşterilerimdir…

    Reskin yerine daha kaliteli uygulamalar yapmanızı öneririm size…

    Tüm bu durumlar gerçekken, çalışmaya verdiğim emeği hiçe sayıyorsunuz. Emeğime ve bana saygısızlık yapıyorsunuz. Paranız çöpe falan gitmedi, ortada o kadar emek var, size teslim edilen bir çalışma var!

    Olaya bu kadar da bencilce bakılmaz ki…

    Yazık…
  • 16-11-2024, 16:54:26
    Gold üye
    Referans vs detay rıca edebılırmıyım
  • 18-11-2024, 12:24:17
    Güneş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Referans vs detay rıca edebılırmıyım
    Merhaba, konuda onlarca referans var, hepsi sahadan alınmış gerçek verilerdir. Detay için Whatsapp üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • 18-11-2024, 16:37:41
    mesajım bulunsun.
  • 21-05-2025, 16:23:09
    Platin üye
    Uzun süredir kendisi ile çalışmaktayız. Ben çalışmadan memnun kaldım. İşini zamanında ve düzenli yapan bir arkadaş.
  • 21-05-2025, 16:24:57
    Hyperse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir kendisi ile çalışmaktayız. Ben çalışmadan memnun kaldım. İşini zamanında ve düzenli yapan bir arkadaş.
    iOS tarafında 12 ülke için çalışma yaptık 2 uygulama için güzel sonuçlar aldık, 3. uygulama için de anlaştık. Teşekkür ederim.