Düzenleme yapıyorum. 6 ay+ önce ASO çalışması yapıldı konuda ki fiyat ile Whatsapp görüşmede fiyat %100 üzeri talep etti yinede ödeme yaptım arkadaşa. Yaptığı çalışmadan kısacası uzun bir süre ben verim alamadım. Param çöpe gitti saygılar.