• 11-02-2015, 13:56:40
    be polite kusura bakmayın r10 dan bildirim gelmediği için göremedim sık sık kontrol ediyorum ama uyarı yoktu.Skype eklenmiştir.
  • 12-02-2015, 21:35:37
    Konu Aktiftir
  • 14-02-2015, 04:18:33
    Konu Aktiftir
  • 15-02-2015, 12:57:45
    Konu Aktiftir
  • 15-02-2015, 14:17:43
    pm atıldı
  • 03-03-2015, 12:39:13
    Arkadaşa dün ödeme yapılıp iş verildi, ilgisi ve bize karşı konu hakkındaki detaylı bilgi paylaşımındaki sabrı için ayrıca teşekkür ediyorum.
  • 06-03-2015, 14:00:42
    Konu Aktiftir
  • 09-03-2015, 12:34:40
    Konu Aktiftir
  • 10-03-2015, 08:34:55
    ulaşırsanız, çalışmayı düşünüyorum referanslarınız doğrultusunda.