• 15-08-2024, 02:55:55
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam asıl sorunun depo kargo olduğunu düşünüyorum cpc yine bir şekilde halledilebilir veya sosyal medya reklamı da olabilir. Yakında amerikada deneyecegiz ama net oranları bilmiyoruz
    TBM 1-5$ arası,
    diyelim siteniz çok iyi ve %5 dönüşüm oranı yakaladınız,
    tek satış için 20$-100$ reklam maliyeti oluşuyor, (başka reklam verenler var, bu reklam maliyetini arttırır ve dönüşüm oranını düşürür)
    ürünün satış fiyatı 17$ dedi arkadaşımız.

    kargo, depo, paketleyip kargoya verme (3PL) hizmeti dahil değil.

    instagram tr'de ucuz google'a göre ama amerika fiyatlarını iyi araştırmanız lazım.
  • 15-08-2024, 03:10:29
    #11
    selimkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TBM 1-5$ arası,
    diyelim siteniz çok iyi ve %5 dönüşüm oranı yakaladınız,
    tek satış için 20$-100$ reklam maliyeti oluşuyor, (başka reklam verenler var, bu reklam maliyetini arttırır ve dönüşüm oranını düşürür)
    ürünün satış fiyatı 17$ dedi arkadaşımız.

    kargo, depo, paketleyip kargoya verme (3PL) hizmeti dahil değil.

    instagram tr'de ucuz google'a göre ama amerika fiyatlarını iyi araştırmanız lazım.
    Hocam durum buysa iş zaten yaş arkadaşım amerikada pahalı bir ülke oldugunu biliyorum ama bu kadar maliyet oluyorsa cok kotuymus
  • 15-08-2024, 08:55:36
    #12
    Sorudata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi bakalım biraz anlatıyım. Bu anlatıdan belki bu işe girişecek birileri fikir elde eder.

    Hazırda şirketim vardı. Dedim amazona giriyim bi şansımı deneyim. Millet olarak zaten kısıtlı ingilizcemiz var sayfa çevirisi ile bir şekilde hesabı açtım ve TRUMP Flag ( TRUMP bayrağı ) satmaya karar verdim.
    Çinden 2 bin dolarlık bayrak siparişini verdim. bana maliyeti 3 dolar, amazon satışı da genel olarak 17 dolardı. Dedim güzel kar. Birde baktım ki amazonun komisyon depo falan kesintileri 7 dolar. Yani benim maliyet çıktı 10.5 dolara.
    Kargo olarakta ekspresi kargo tercih ettim. toplam 700 dolarda kargo ödedim. Gemi kargo çok daha ucuz ama 60 gün falan sürüyor gitmesi. Ama benim zamanım yok seçim yaklaşıyor. Pazarlama yöntemi olarakta amazon ads kullanmayı planladım.
    Mallar depoya gitti satış başladı.....

    Şimdi reklam zamanı dedim ve reklamları başlattım ama onaylanmadı. Oysa ki seçim ürünleri kısacası siyasi ürünlerin reklamı yasakmış Bizim mallar çaktı kaldı elde.
    40 gündür mallar satışta her ay 39 dolar amazon için ödeme yapıyorum. Dedim fiyatı maliyete düşüreyim belki satılır biraz.
    Kim aldı bilmiyorum ama bir tane bayrak satışım olmuş. Ben 3 dolar ( Amorti ) kazanırken amazon 7 dolar kazanmış. Nakliyeci tedarikçi kazanmış Ama ben kazanamamışım.

    Koliler giderken toplamda 8 koli gidecekti ve ürünler eşit olarak paylaştırılacaktı. Tedarikçi kutunun birine bir bayrak fazla koymuş. Sağolsunlar bana iyilik yapmak istemişler. Ürün fazla geldi diye amazondan bir sürü mail geldi. Ücret karşılığı stoklarınızı düzenleyeceğiz falan diye amazon sellerde heryerde bildirim var. Ne alacaklar ne yapacaklar bilmiyorum ama Galiba 5-10 dolar daha bana yükleyecekler
    Neyse sonuç olarak destek almadan amazon dünyasına girdim ve hiç pişman değilim. Bazen zarar ederek ve mücadele ederek öğrenmek daha iyi oluyor.

    Bu yola girmek isteyen herkese başarılar dilerim. Ortalık kurtlar sofrası.
    Geçmiş olsun, bazen yazayım diyorum konuları gördükçe sonra vazgeçiyorum. 15 senedir yazıyoruz pek faydası olmadı en iyisi maalesef acı tecrübe.

    Yakında "amerikada şirket kurulumu banka hesabı açılışı" konuları ile ilgili de yazılar göreceğiz maalesef. "parayı göndermek istedim terörist misin diye soruyorular" yanda "irs borç çıkartmış" ya da "amerikaya girerken red edildim" vb.

    Bazen insanlar maalesef çok toz pembe bakıyor olaylara. İyi cesaret be diyeyim.

    Benim eşim amerikalı, benim yarı zamanım senede amerikada geçiyor, ben hala afedersiniz acaba nerde gol yerim diye düşünüyorum, adam burdan amerikada şirket açıp banka hesabı açıyor.

    Helal olsun ne diyeyim. Tekrar geçmiş olsun.
  • 15-08-2024, 10:14:33
    #13
    Kendiniz öğrenmeye çalışmanız güzel birşey hocam, eğer fikriniz değişirse yardımcı olabilirim bu konuda
  • 15-08-2024, 12:55:46
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam durum buysa iş zaten yaş arkadaşım amerikada pahalı bir ülke oldugunu biliyorum ama bu kadar maliyet oluyorsa cok kotuymus
    Amerika rekabetin çok yüksek olduğu bir pazar, dışardan kolay görünebilir, iyi araştırmanız lazım, tabi eğer güzel bir açık yakalarsanız çok güzel kazançlar elde edebilirsiniz, yani moral bozmak için yazmıyorum, iyi araştırıp hesabınızı kitabınızı iyi yapmanız lazım, toz pembe bakir bir pazar değil, kapitalizmin merkezi, tabi fırsatlar da var.
  • 15-08-2024, 17:16:09
    #15
    avrupa ya satabilirsiniz mitinglerde de satılır trumpa mail atabilirsiniz stoklar bir anda sıfıra iner
  • 15-08-2024, 17:54:39
    #16
    Öncelikle cesaretinizden dolayı tebrik ederim hocam. İnstagramda görüyorum 1 ayda 1M$ satış yapıyor ama ne hikmetse 150 TL'ye eğitim satıyor.
    Ürün tercihi çok spesifik olmuş ancak rüzgarı tamamen arkanıza alıp çok da güzel bir yere doğru ilerleyebilirdi. Ticaret biraz cesaret biraz da şans işi. Şans yaver gitmese de eminim hayatınız boyunca heybenizde duracak güzel bir deneyim kazanmışsınız.

    Umarım bundan sonraki sektörde çok daha güzel işler yaparsınız
  • 15-08-2024, 17:56:07
    #17
    Siz bu kurtlar sofrasından çıkamazsanız ona yanarım. Aklıma şarkı geldi. Gerçekten öyle.
  • 15-08-2024, 18:13:21
    #18
    1M ciro yapmıştır ama kar marjına baksanız %5 bile yapmıyordur. Ben sadece birinin yönlendirmesi ile gelenlere ara ara hizmet veriyorum onda da ürünleri gerçekten karlı mı diye bakmak için bin TL, Pl ürününün listesini hazırlamak için de 300-400 dolar civarında ödeme alıyorum. O yüzden 150 liraya aldığınız şeyden beklentiniz olmasın onların amacı instagram influencerı olarak ayda 100 tane satsam diye bakan kişiler. Benim eğitim aldığım hocaların saatlik danışma toplantıları 2000 dolardan başlıyor, Siz düşünün birisi yüksek fiyat söyleyip müşteride o fiyatı itiraz etmeden veriyorlar.

    Dryas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle cesaretinizden dolayı tebrik ederim hocam. İnstagramda görüyorum 1 ayda 1M$ satış yapıyor ama ne hikmetse 150 TL'ye eğitim satıyor.
    Ürün tercihi çok spesifik olmuş ancak rüzgarı tamamen arkanıza alıp çok da güzel bir yere doğru ilerleyebilirdi. Ticaret biraz cesaret biraz da şans işi. Şans yaver gitmese de eminim hayatınız boyunca heybenizde duracak güzel bir deneyim kazanmışsınız.

    Umarım bundan sonraki sektörde çok daha güzel işler yaparsınız