• 20-02-2013, 11:31:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Arkadaşlar 1 ay önce almış olduğum cd key'i satmak istiyorum.
    45 tl 'ye almıştım halada sıfırı 45 tl ben 25 tl gibi bir ücret istiyorum.
    CD key olarak teslim edilecek oyun olarak değil oyunu siz kendiniz temin etmeniz yada indirmeniz gerekiyor .
  • 20-02-2013, 11:42:19
    #2
    online oynamak için çok güzel bir sistem. Hele birde turkcespiker kurdun mu tadından yenmez. hayırlı satışlar.
  • 20-02-2013, 11:46:22
    #3
    Googital.com
    Alem nickli arkadaşa pm atın oda arıyordu hocam..
  • 20-02-2013, 12:16:21
    #4
    mesajim bulunsun. bir kaç gün içerisinde alabilirim.
  • 20-02-2013, 13:20:07
    #5
    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alem nickli arkadaşa pm atın oda arıyordu hocam..
    Teşekkürler şimdi pm atıyorum.
  • 06-03-2013, 12:12:22
    #6
    ilgincc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler şimdi pm atıyorum.
    Ne ince bir kişilik ne kadar kibar

    Ama oyunda 10 fark yiyince milletin anasına bacısına küfür edecek kadar insalıktan çıkmış biri olduğunu ben biliyorum