Ana Konulardan Birisi Olan Arkadaslik Sitelerini Ele Alalim..
Yada Istediginiz HerHangi Bir Script Olsun..
100Lerce Usd Harcamaniza Gerek Yok Istediginiz Scripti Ucreti Farketmeksizin
Lisansli Bir Sekilde Temin Edebilirim..
Peki Bu Hizmetin Bir Karsiligi Yok Mu Derseniz ?
Evet Var..
Yardim Kurulumlarina DenizFeneri Kizilay vs En Az 20 YTL`lik Yardim Yaptiginiza Dair Belge vs Scan Ederseniz Bende Istekleriniz Dogrultusunda Elimden Geleni Yaparim :]
Sizce Kaybedecek BirSeyiniz Yok Degil Mi ?
Peki Ya Kazanacaklariniz ?
P.S Varez Olarak Algilamayin Konuyu
Optum Gerdandan..
