• 08-02-2013, 15:11:46
    #1
    Merhabalar, elimde kullanmadığım AVEA JET MODEM var. Satmak istiyorum, fiyat 20 tl
  • 08-02-2013, 15:14:21
    #2
    Kurumsal PLUS
    Hızı nasıl AVEA'nın
  • 08-02-2013, 15:19:59
    #3
    FLetcher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hızı nasıl AVEA'nın
    İdare eder derecede, şuanda turkcell VIN kullanıyorum pek farkı yok.
  • 19-02-2013, 00:18:35
    #4
    Hala güncel.