• 31-01-2013, 13:02:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar siyah 16gb s2 var.Yurtdışı imei çakılıdır.Patlama durumu vs yok.Android 4.0.4 yüklüdür.Kozmetik 10/9 alır.
    İçerik;
    Data kablosu
    2 tane ÅŸarj aleti ( birisi orjinal )
    Kılıf
    Galaxy note kutusu ile gönderilecektir.Dileyene sanalpazar açarım dileyen buradan risk havuzuyla alır dileyene elden teslim ederim nasıl isterse.Antutu benchmark 11k civarı.%100 orjinal telefondur.
    Resimleri eve geçince ekleyeceğim.


  • 31-01-2013, 13:38:20
    #2
    Galaxy S I9000 ile takas yaparsanız üste 200 tl verebilirim.
  • 31-01-2013, 13:52:53
    #3
    Nakit dusunuyorum note 2 alicam takasa giren varsa uste para verebilirim
  • 31-01-2013, 18:20:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fiyat için ne diyorsunuz
  • 31-01-2013, 20:05:38
    #5
    Satış güncel resimleride ekledim.patlamama garantisi veriyorum imei dosyasını vs hep yedekledim istediğiniz romu vs kurun yedeği import ettiğiniz sürece telefonda hiç bir sıkıntı yok.kendi telefonumun imeisini attım imha ettim onuda
  • 12-02-2013, 10:16:37
    #6
    12.13.2013 garantili note 2 için takasta üste ne kadar verirsiniz ? Ayrıca, s2 lerin garantili olanları bulunduğum ilde 750 den başlıyor. Fiyatınızı revize edip bana PM atarsanız detaylı görüşelim.