Anadolu yakasında nerdesiniz hocam çekmeköydeyim bende makine arayışındayım.
Bunların sıfırları nekadar shutter sayısı biraz fazla degilmi sanki hocam hani bilmedigimden soruyorum beni nekadar idare ettirir bu makine.Ayrıca herhangi bir yerinde vurugu çizigi mevcutmudur.
Tertemiz Nikon D5000
11
●921
- 05-02-2013, 09:46:30Her hangi bir vuruk çiziği yoktur bu makine sizi rahat ama rahat 3 4 yıl idare eder problem çıkartmadan ist malltepedeyim ürüne bakabilirsiniz.darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle