• 05-02-2013, 09:26:32
    #10
    Anadolu yakasında nerdesiniz hocam çekmeköydeyim bende makine arayışındayım.
    Bunların sıfırları nekadar shutter sayısı biraz fazla degilmi sanki hocam hani bilmedigimden soruyorum beni nekadar idare ettirir bu makine.Ayrıca herhangi bir yerinde vurugu çizigi mevcutmudur.
  • 05-02-2013, 09:46:30
    #11
    darpkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadolu yakasında nerdesiniz hocam çekmeköydeyim bende makine arayışındayım.
    Bunların sıfırları nekadar shutter sayısı biraz fazla degilmi sanki hocam hani bilmedigimden soruyorum beni nekadar idare ettirir bu makine.Ayrıca herhangi bir yerinde vurugu çizigi mevcutmudur.
    Her hangi bir vuruk çiziği yoktur bu makine sizi rahat ama rahat 3 4 yıl idare eder problem çıkartmadan ist malltepedeyim ürüne bakabilirsiniz.
  • 05-02-2013, 15:22:48
    #12
    makine tarafımca alınmıştır..