Kardeşim konuştuk ama bir kaç şey daha belirteyim... Türkiye garantili olması bir şeyi değiştirmez neden dersen iPhone'lar kolay bozulan aletler değiller... Ekranları kırılıyor en fazla bunu da zaten dediği gibi arkadaşın garanti kapsamıyor gidip paşa paşa değiştiriyorsun parayla. Yurtdışı iPhone al derim hem daha ucuz hem de bu yıl İstanbul'a Apple Store açılıyor
Bu bilgiler doğrultusunda yurtdışı ve kayıtlı temiz 4s için maksimum 1.100 tl ver...