Merhaba arkadaşlar iphone 5 arıyorum yurtdışından getirilmiş. türkiyede olabilir.
16 gb kayıtlı olursa sevinirim. Ayrıca kutusu hiç bir şekilde açılmış olmamalı ve faturası olmalı.
Alış: İphone 5 Alınacak
10
●794
- 15-01-2013, 20:18:18Üyeliği durduruldu
- 15-01-2013, 23:48:55https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ili-2-yil.htmlCeLp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şansına küs satılmış =) - 16-01-2013, 14:44:15Üyeliği durdurulduarkadaşa tam pm attım satıldı dediuHe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
- 16-01-2013, 15:18:56Bende arıyorum uygun bir cihaz çıkarsa bende almak istiyorum, yada uygun bir yer bulursanız banada haber verin hocam (:
- 16-01-2013, 15:47:01Üyeliği durduruldutabiki hocam buldugumda sizede söylerim 2. el düşünüyormusunuzDreamSinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-01-2013, 15:49:24uygun olursa neden olmasın...CeLp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)