• 08-01-2013, 15:34:04
    #19
    Kurumsal PLUS
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle bayan arkadaş sizden daha delikanlı ama benden değil maalesef.

    Rumuz güzelmiş, host fiyatları ne durumda 10 kuruşa varsa alayım 7 gün içinde geri iade var mı?
    6 senelik üyelik koçum. o zamanlar öyleydik çok host lazımsa ayarlarız ama ?
  • 09-01-2013, 02:31:54
    #20
    Numarayı özel kılan 2milyon7 olması mı cidden. Benim numaram beni doğum tarihim o gibi bir özelliği var da bu numaranın 600TL edecek kısmı neresidir onu anlamaya çalışıyorum. Konu zaten geyiğe dönmüş doğal olarak durum böyle olunca. Hiç değilse 505 olsaydı o da kurtarmıyor. Hani yanlış anlama güzel kardeşim ama devir işlemi için vereceğimiz parayı bile karşılamaz şu numara
  • 09-01-2013, 08:56:18
    #21
    Kimseye özel olarak gelmiş numara değil görüldüğü üzere. 600 ü geç 50 ye zor satarsın.
  • 09-01-2013, 10:21:38
    #22
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimseye özel olarak gelmiÅŸ numara deÄŸil görüldüÄŸü üzere. 600 ü geç 50 ye zor satarsın.
    Benden bi 50 calisir
  • 09-01-2013, 10:33:58
    #23
    arkadaşlar serbest piyasa. İsterse malım 10000$ der. Açılış rakamını vermiş arkadaş, bütçen varsa canın isterse alırsın. Değilse bakar geçersin. Nedir bu malın o kadar etmez tripleri bi rahat bırakın işi mi yok milletin nedir okullar da kar tatili
  • 09-01-2013, 10:35:11
    #24
    dmrts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar serbest piyasa. İsterse malım 10000$ der. Açılış rakamını vermiş arkadaş, bütçen varsa canın isterse alırsın. Değilse bakar geçersin. Nedir bu malın o kadar etmez tripleri bi rahat bırakın işi mi yok milletin nedir okullar da kar tatili
    ağzına sağlık

    paran yoksa konuşmyacaksın kardeşim 200 bine de tasarım 10 lirayada mal benim degil mi demi ama.
  • 09-01-2013, 10:56:47
    #25
    Benden 150
  • 09-01-2013, 11:01:22
    #26
    Ukash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden 150
    Alt Limit 600 Tl ile başlıyor hocam. Bu saatten sonra gereksiz mesaj atanların hepsini moderatörlere bildireceğim.

    600 lira veren yada üstünü hattı alır.

    neyin mevzusunu yapıyoruz ki ?
  • 09-01-2013, 21:29:24
    #27
    tasarti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ağzına sağlık

    paran yoksa konuşmyacaksın kardeşim 200 bine de tasarım 10 lirayada mal benim degil mi demi ama.
    200 bine tasamasın işte

    neyse konu geyiğe dönmüş son mesajım