Numarayı özel kılan 2milyon7 olması mı cidden. Benim numaram beni doğum tarihim o gibi bir özelliği var da bu numaranın 600TL edecek kısmı neresidir onu anlamaya çalışıyorum. Konu zaten geyiğe dönmüş doğal olarak durum böyle olunca. Hiç değilse 505 olsaydı o da kurtarmıyor. Hani yanlış anlama güzel kardeşim ama devir işlemi için vereceğimiz parayı bile karşılamaz şu numara
arkadaşlar serbest piyasa. İsterse malım 10000$ der. Açılış rakamını vermiş arkadaş, bütçen varsa canın isterse alırsın. Değilse bakar geçersin. Nedir bu malın o kadar etmez tripleri bi rahat bırakın işi mi yok milletin nedir okullar da kar tatili
arkadaşlar serbest piyasa. İsterse malım 10000$ der. Açılış rakamını vermiş arkadaş, bütçen varsa canın isterse alırsın. Değilse bakar geçersin. Nedir bu malın o kadar etmez tripleri bi rahat bırakın işi mi yok milletin nedir okullar da kar tatili
ağzına sağlık
paran yoksa konuşmyacaksın kardeşim 200 bine de tasarım 10 lirayada mal benim degil mi demi ama.