• 29-12-2012, 13:24:05
    #1
    Forumda 280 liradan s3 satan bir arkadaş vardı bulamadım bir türlü. Mesajımı görürsen pm at lütfen
  • 29-12-2012, 15:15:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Banlandı çünkü hocam ondan bulamamışsınız
  • 29-12-2012, 15:41:56
    #3
    geçici ban yemişti tüm ürünlerini toptan satmıştı
  • 29-12-2012, 16:54:16
    #4
    elimde 190 Liraya var istiyorsanz replika s3
  • 29-12-2012, 17:16:01
    #5
    ArisToteLes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçici ban yemişti tüm ürünlerini toptan satmıştı
    2 farklı kişi satıyordu. Birisi banlandı haberim varda diğeride mi banlandı ?

    About: Satmak için alıyorum. Sıfır android varsa satın alabilirim
  • 29-12-2012, 17:25:13
    #6
    diğeri tamamen ban yedi elimde birebir replika ürünler ocak 2 gibi gelecek isterseniz haber verebilirim