• 12-12-2012, 22:02:34
    #1
    Merhaba Arkadaşlar.. Amerikadan Iphone 5 Getirttim ve Pasaport Kaydı Yaptırmak İstiyorum R10da bu işi yapan arkadaşlar konuya yazarlarsa sevinirim.
  • 12-12-2012, 23:32:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben ukraynaya gittim geldim 3 günlüğüne daha önce pasaport kaydı yaptırmadm işini görürse öm atar mısın teklifini
  • 13-12-2012, 00:03:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Konuma Burdan Ulaşabilirsin