• 11-12-2012, 00:38:58
    #1
    merhaba arkadaşlar,
    istanbuldayım iphone 5 almayı düşünüyorsanız elimde 3 tane var 1750 den vereceğim. pm atarsanız cevap verebilirim.
    takas ve vade imkanım yok malesef..
    alana hayırlı olsun..
  • 11-12-2012, 01:07:55
    #2
    Telefonlar kayıtlımı acaba ?
  • 12-12-2012, 08:50:39
    #3
    hayır telefonlar kayıtlı değildir, pmlere cevaplar verilmiştir. satış günceldir...
  • 12-12-2012, 09:01:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar bol kazançlar hocam