• 05-12-2012, 01:38:04
    #1
    Arkadaşlar 3 adet ingiltere den getirilecektir. 22 Aralık tarihinde Türkiye de olacaklar. Ürünler kutusunda ve hiç açılmamış olacak. Kayıt işlemi alıcıya aittir. İlgilenenler PM yoluyla iletişime geçebilirler.

    Not: Fiyat az veya çok sadece görüş bildirirseniz sevinirim. İlla satmak zorunda değilim. Konuyu baltalamazsak sevinirim.
  • 05-12-2012, 01:44:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar hoca;
    Öncelikle hayırlı satışlar dilerim, ancak böyle bir konu açmaktansa şöyle bir konu açmak bana daha ilgi çekici ve güven verici geliyor.

    Tekrar hayırlı satışlar dilerim, iyi geceler.
  • 05-12-2012, 02:13:45
    #3
    Hayırlı satışlar ama önümüzde 21 aralık var :P 22 ye çıkıcağımız belli değil .
  • 05-12-2012, 10:59:41
    #4
    EminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar ama önümüzde 21 aralık var :P 22 ye çıkıcağımız belli değil .
    Son günleri mutlu geçirmek önemli
  • 05-12-2012, 11:01:57
    #5
    DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son günleri mutlu geçirmek önemli
    1 Günde olsa yeterli diyorsunuz yani : )

    Hayırlı işleriniz olsun ...
  • 05-12-2012, 11:04:47
    #6
    aslında alacaksın kartla nasıl olsa 22 aralıkta yokuz
  • 05-12-2012, 11:49:35
    #7
    Dostum fiyat ile ilgili görüş bildirebilirsiniz demişsin ondan dolayı yazıyorum. 14 Aralıkta Türkiye garantili olarak satılmaya başlayacak cihaz. O yüzden senin sattığın kayıtta alıcıya ait olmak üzere yaklaşık 2.400'e gelecek telefon garantisiz yurtdışı olacak. Bence bu fiyattan almaktansa Türkiye garantilisini bir 10 gün daha beklemekte fayda var.
  • 05-12-2012, 22:13:40
    #8
    DJmT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hoca;
    Öncelikle hayırlı satışlar dilerim, ancak böyle bir konu açmaktansa şöyle bir konu açmak bana daha ilgi çekici ve güven verici geliyor.

    Tekrar hayırlı satışlar dilerim, iyi geceler.
    Teşekkür ederim. Konuda yazdığım gibi satılmasada olur. Güven konusunda da elden teslim falanda yapabilirim sorun değil.

    EminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar ama önümüzde 21 aralık var :P 22 ye çıkıcağımız belli değil .
    Mayalar tekrar açıklama yaptılar. Biz böyle bir tarih verdik ama bu tarih ileri bir tarihe gidebilir diye. Kıvırmaya vaşladılar yani inanmayın böyle şeylere ya. En basitinden güneş batıdan doğmaya başladıktan 70 yıl sonra kıyamet kopacak. Dünyanın kafasını karıştırıyorlar işte

    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum fiyat ile ilgili görüş bildirebilirsiniz demişsin ondan dolayı yazıyorum. 14 Aralıkta Türkiye garantili olarak satılmaya başlayacak cihaz. O yüzden senin sattığın kayıtta alıcıya ait olmak üzere yaklaşık 2.400'e gelecek telefon garantisiz yurtdışı olacak. Bence bu fiyattan almaktansa Türkiye garantilisini bir 10 gün daha beklemekte fayda var.
    Doğrudur hocam ben piyasayı çok bilmem takipte etmiyorum. Daha ucuz bulursanız tabiki bende ordan almanızı tavsiye ederim. Yurt dışından gelip burada satılıyorsa illaki buna kar payı koyuluyor. Bu yüzden fiyat yükseliyor. Sizin dediğiniz gibi olursa tabi daha karlı olunur. Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.