Arkadaşlar 3 adet ingiltere den getirilecektir. 22 Aralık tarihinde Türkiye de olacaklar. Ürünler kutusunda ve hiç açılmamış olacak. Kayıt işlemi alıcıya aittir. İlgilenenler PM yoluyla iletişime geçebilirler.
Not: Fiyat az veya çok sadece görüş bildirirseniz sevinirim. İlla satmak zorunda değilim. Konuyu baltalamazsak sevinirim.
Satış: iPhone 5 16 Gb.
7
●554
- 05-12-2012, 02:13:45Hayırlı satışlar ama önümüzde 21 aralık var :P 22 ye çıkıcağımız belli değil .
- 05-12-2012, 10:59:41Son günleri mutlu geçirmek önemliEminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2012, 11:01:571 Günde olsa yeterli diyorsunuz yani : )DoktorCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı işleriniz olsun ... - 05-12-2012, 11:49:35Dostum fiyat ile ilgili görüş bildirebilirsiniz demişsin ondan dolayı yazıyorum. 14 Aralıkta Türkiye garantili olarak satılmaya başlayacak cihaz. O yüzden senin sattığın kayıtta alıcıya ait olmak üzere yaklaşık 2.400'e gelecek telefon garantisiz yurtdışı olacak. Bence bu fiyattan almaktansa Türkiye garantilisini bir 10 gün daha beklemekte fayda var.
- 05-12-2012, 22:13:40Teşekkür ederim. Konuda yazdığım gibi satılmasada olur. Güven konusunda da elden teslim falanda yapabilirim sorun değil.DJmT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mayalar tekrar açıklama yaptılar. Biz böyle bir tarih verdik ama bu tarih ileri bir tarihe gidebilir diye. Kıvırmaya vaşladılar yaniEminSargin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanmayın böyle şeylere ya. En basitinden güneş batıdan doğmaya başladıktan 70 yıl sonra kıyamet kopacak. Dünyanın kafasını karıştırıyorlar işte 
Doğrudur hocam ben piyasayı çok bilmem takipte etmiyorum. Daha ucuz bulursanız tabiki bende ordan almanızı tavsiye ederim. Yurt dışından gelip burada satılıyorsa illaki buna kar payı koyuluyor. Bu yüzden fiyat yükseliyor. Sizin dediğiniz gibi olursa tabi daha karlı olunur. Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle