Arkadaşlar 6 aydır laptopdayım masaüstünü kullanmıyorum, xbox360 almaya karar verdigim için masaüstünü uygun fiyattan komple satıyorum
Gigabyte anakart (modelini unuttum :/)
Geforce 9800gt zotac OC
3GB Ram
Dvd-RW
3.0 x2 işlemci
Psu 450 watt olması lazım en az diye hatırlıyorum
5+1 Ses kartı
Ethernet kartı
Kart okuyucu
Klavye
Mause
Gamepad
Kulaklık
*Dahildir
Detayları Resimlerde mevcuttur. BLACKOPS2, GTA4, Crysis 2 gibi oyunları SORUNSUZ YÜKSEK AYARLARIYLA OYNAYABİLİRSİNİZ
http://b1211.hizliresim.com/13/y/gfkls.jpg
http://g1211.hizliresim.com/13/y/gfkp6.jpg
http://g1211.hizliresim.com/13/y/gfl2c.jpg
http://b1211.hizliresim.com/13/y/gfl7q.jpg
Fiyat:500 son fiyattır.
Sadece Xbox360 ile takas olur
Satış: Full Pc Kasası
11
●1.064
- 05-12-2012, 15:13:47amd athlon 64 x2 dual core 6000+ 3.0 resimde gözüküyorguven70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-12-2012, 14:58:56Günceldir arkadaşlar kasayı sattıgım arkadaş *********** çıkınca geri kargoyu iptal ettim şuan kasa tekrardan satılıktır fiyat 450sondur
istanbul ELDEN
DİGER İLLLER İLK BAŞ ÜCRET SONRA KASA ŞEKLİNDE KESİNLİKLE İTRADEM YÜKSEK VS VS İLE GELMEYİN BANA
bu arkadaşında itradesi yüksekti güya
https://www.r10.net/sikayetim-var/934...landirici.html