• 27-10-2007, 16:42:08
    #1
    Bilgisayarı satmayı düşünüyorum iyi bir fiyat gelirse .

    Amd Athlon 64 3000+
    1.5 gb ddr2 ram (512+1gb) bir tanesi kingston)
    98 gb hdd (80 samsung+18) ide
    Epox nVidia nf4 ultra AM2 940 anakart
    Asus extreme ax550 256 mb ekran kartı
    Philips Dvd-rw cd-rw Combo
    300w siyah kasa
    17 " 170s LCD gümüş renkli monitör

    Satın almayı düşünenler fiyatla beraber pm atsın.
  • 27-10-2007, 18:04:19
    #2
    hayırlı satışlar amd 3000 1,6ghz mı oluyodu?
  • 27-10-2007, 20:01:47
    #3
    KaoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar amd 3000 1,6ghz mı oluyodu?
    1.8 oluyor.
  • 28-10-2007, 14:06:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    monitör hariç 250 ytl diyorum cevabını pmle atarsan sevinirim
  • 28-10-2007, 15:09:53
    #5
    80 gb samsung hd ye ne istiyorsun ve bi sorunu var mı?
  • 28-10-2007, 15:10:35
    #6
    tek tek satmıyorum . topluca satacağım.
  • 28-10-2007, 16:17:22
    #7
    anladım.hayırlı satışlar