• 04-12-2012, 10:46:52
    #10
    hocam forumu gezin 260 tl ye kadar bu makinadan var ...bence biraz fiyatı düşürün...hayırlı işler
  • 04-12-2012, 11:42:05
    #11
    Üyeliği durduruldu
    katılıyorum.
  • 04-12-2012, 16:22:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Antutu Scorunu PM ile gönderirmisiniz
  • 04-12-2012, 20:19:56
    #13
    beytoo33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam forumu gezin 260 tl ye kadar bu makinadan var ...bence biraz fiyatı düşürün...hayırlı işler

    düşülcek birşey değil hocam benim fiyatım bu online 499 tl satıyorum.
  • 04-12-2012, 21:40:08
    #14
    Panelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşülcek birşey değil hocam benim fiyatım bu online 499 tl satıyorum.
    iphone4anroid.com ile iphonereplika.com size mi ait hocam ?
  • 05-12-2012, 18:03:12
    #15
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iphone4anroid.com ile iphonereplika.com size mi ait hocam ?
    hayır bir tanıdığındı kapattı sanrıım. online satışım yok şuan r10 üzerinden satış yapıyorum sadece.