• 02-12-2012, 19:39:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. Gramofon arıyorum. Öneri ve fiyatlarınızı bekliyorum.
  • 04-12-2012, 21:49:36
    #2
    Hala arıyorum.
  • 04-12-2012, 22:12:52
    #3
    mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala arıyorum.
    Dostum sana donus yaparım ama max fıyat 100 lira mı 0 olması lazım..

    istersen teli pm at bi sorum arkadaşıma
  • 05-12-2012, 17:17:19
    #4
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum sana donus yaparım ama max fıyat 100 lira mı 0 olması lazım..

    istersen teli pm at bi sorum arkadaşıma
    p.m gönderdim.
  • 05-12-2012, 20:35:50
    #5
    fiyata ve gramafonun çalışma durumuna göre ben de düşünebilirim. beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 28-01-2013, 22:08:48
    #6
    Arkadaşlar bende aramaktayım, sağlam çalışır ve kaliteli olması gerekiyor, fiyat aralığı yok, teklifleri bekliyorum.
  • 29-01-2013, 02:49:52
    #7
    İzmir'de Çankaya'da güzel modeller mevcut gidemeyecek olanlar için bir gün gidip model fotoğraflarını çekip yolllayabilirim. 300 den başlayıp 1200Tl ye kadar ürünler mevcut.