Alış: Gramofon Arıyorum
6
●545
- 04-12-2012, 22:12:52Dostum sana donus yaparım ama max fıyat 100 lira mı 0 olması lazım..mixtapes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
istersen teli pm at bi sorum arkadaşıma - 05-12-2012, 20:35:50fiyata ve gramafonun çalışma durumuna göre ben de düşünebilirim. beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
- 29-01-2013, 02:49:52İzmir'de Çankaya'da güzel modeller mevcut gidemeyecek olanlar için bir gün gidip model fotoğraflarını çekip yolllayabilirim. 300 den başlayıp 1200Tl ye kadar ürünler mevcut.