• 16-11-2012, 13:49:58
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ofis adresinizi veya sizi bulabileceğim bir adres alabilir miyim ücreti de ürünü de elden teslim yapalım
  • 16-11-2012, 14:16:40
    #11
    hocam ürünü sadece 12 saat boyuncamı kullanıyoruz daha sonra. ürüne herhangi şarj, enerji felan dolum yapılmıyormu
  • 17-11-2012, 12:43:23
    #12
    Ürün 12 saat sürelidir, sonrasında şarj gibi durumu yoktur.
    İçersindeki aktif karbon ve demirin reaksyona girmesi sonucu ortaya çıkan enerjiden dolayı sıcaklık verir.

    @DilaraBilisim

    Yerimiz ankara ziraat mahallesinde
  • 17-11-2012, 17:02:23
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ayazturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Linux


    @gencseen
    Piyasada ısınmatik olarak satılan çin ürünleri var


    bu ve benzeri ürünleri gönderiyorlar. Ürünün aslı çin değil japonyadır. japonyadan çıkan bir üründür. Ürünler japonyadan ithal edilip paketlemesi burda yapılır.
    Bizim ürüblerimizde maximum sıcaklık 62 minimum sıcaklık 52 derecedir ve 12 saat boyunca ısıtır.
    üstteki ürünün aynısından aldım geçen gün. çin malı değil.
    bu forumdan biri satıyordu
    tanesi 0.80 tl..yani seksen kuruş
    10 adet 8 tl ye aldım sanalpazar ile.