ye aldığım laptopumu 700 tlye satıyorum android cep telefonlarıyla takas olur eğer telefon fiyatı benimkinden yüksek ise üstüne 200
de verebilirim en fazla vereceğim fiyat bu. Ürününde hiçbir çizik yoktur camın üzerinde jelatini duruyor 22 ay garantisi devam ediyor.



Ürünün inceleme videosu : http://shiftdelete.net/motorola-xoom...eme-36801.html