• 13-11-2012, 14:10:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Öncelikle herkeze merhabalar.Üründen elimde 23 adet vardır.Ayrıca 1 adet galaxy s2 yurtdışı cihaz vardır.İphone'larda Android 2.3.6 yüklüdür.


    İphone 4s Android Ürün Özellikleri

    * ORJİNALDEN TEK FARKI İŞLETİM SİSTEMİDİR.
    * KASA BİREBİR AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * ORJİNALDEKİ GİBİ SİM KART GİRİŞİ YAN TARAFTADIR.
    * ORJİNALDEKİ GİBİ KENDİNDEN BATARYALIDIR.
    * AĞIRLIK BİREBİR AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * DOKUNMATİK BİREBİR AYNI orjinali kadar olmazada orjinaline en yakın modeldir
    * YAZILIM AYNI (SADECE İŞLETİM SİSTEMİ FARKLI)
    * MENÜLER AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * ARKASINDA 32 GB YAZMAKTA OLUP 8 GB HAFIZA MEVCUTTUR

    * RESİMLERİ PARMAKLA KAYDIRARAK İZLEME VARDIR.
    * İNTERNETTE GEZİNİRKEN RESİM BÜYÜTÜP KÜÇÜLTÜME GİBİ ÖZELLİKLERİNİDE KULANABİLİRSİNİZ
    * BÜTÜN JAWA PROGRAMLARINI DESTEKLEMEKTEDİR...
    * ORJİNALİNDEKİ GİBİ SİM KARTI YAN TARAFTAN TAKILMAKTADIR.
    * CİHAZ ORJİNALDEKİ GİBİ TEK HATLIDIR. ORJİNAL KUTUSUNDADIR
    *AKSESUARLARI TIPKI ORJİNALDEKİ GİBİ OLUP ORJİNAL AKSESUARDIR
    *3G HIZINDA İNTERNET ( 3G GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME YOKTUR)
    *Antutu : 2442 score


    *Samsung Galaxy s2'nin fiyatı 800 TL'dir.Cihaz yurtdışıdır.Pasaport kaydı yoktur sadece üstüne yeni imei atıldı.Kutusu ve aksesuarları tamdır.Sadece imei atılmak için kutusu açılmıştır.

    *İphone 4s'lerin fiyatı 279 TL'dir.1 tanede alsanız 10 tane'de alsanız fiyat aynıdır.
    *Ürünler perşembe günü sabah kargoya verilecektir.Kargo firması Mng'dir.
    *Ödeme Traderi 100+ olanlardan kargo sonrası alınır,Onun dışında lütfen teklif etmeyiniz.
    *Ürün Çin malı değildir.ABD üretimidir.
    *Ayrıca İphone 4s,Galaxy s2,ipad ve leptop benzeri orjinal ürünler(Yurtdışı) isteğe göre getirtebiliyorum.Haftaya yurtdışına gidiyorum isteyen olursa gitmeden ön sipariş alır getiririm.

    Stok : TÜKENDİ

    Çekim benim değildir.Lakin telefon videodaki ile aynıdır.


    http://www.youtube.com/watch?v=_wzvn_kteUg
  • 13-11-2012, 14:22:48
    #2
    qLd
    Misafir
    kendiniz bir video çekip koyabilir misiniz? ve antutu ?
  • 13-11-2012, 14:25:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendiniz bir video çekip koyabilir misiniz? ve antutu ?
    Bugün video çekme imkanım yok hocam.Yarın akşama doğru çeker atarım.
  • 13-11-2012, 14:29:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    red07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkeze merhabalar.Üründen elimde 23 adet vardır.Ayrıca 1 adet galaxy s2 yurtdışı cihaz vardır.İphone'larda Android 2.3.6 yüklüdür.


    İphone 4s Android Ürün Özellikleri

    * ORJİNALDEN TEK FARKI İŞLETİM SİSTEMİDİR.
    * KASA BİREBİR AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * ORJİNALDEKİ GİBİ SİM KART GİRİŞİ YAN TARAFTADIR.
    * ORJİNALDEKİ GİBİ KENDİNDEN BATARYALIDIR.
    * AĞIRLIK BİREBİR AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * DOKUNMATİK BİREBİR AYNI orjinali kadar olmazada orjinaline en yakın modeldir
    * YAZILIM AYNI (SADECE İŞLETİM SİSTEMİ FARKLI)
    * MENÜLER AYNI AYIRT EDİLMESİ İMKANSIZ
    * ARKASINDA 32 GB YAZMAKTA OLUP 8 GB HAFIZA MEVCUTTUR

    * RESİMLERİ PARMAKLA KAYDIRARAK İZLEME VARDIR.
    * İNTERNETTE GEZİNİRKEN RESİM BÜYÜTÜP KÜÇÜLTÜME GİBİ ÖZELLİKLERİNİDE KULANABİLİRSİNİZ
    * BÜTÜN JAWA PROGRAMLARINI DESTEKLEMEKTEDİR...
    * ORJİNALİNDEKİ GİBİ SİM KARTI YAN TARAFTAN TAKILMAKTADIR.
    * CİHAZ ORJİNALDEKİ GİBİ TEK HATLIDIR. ORJİNAL KUTUSUNDADIR
    *AKSESUARLARI TIPKI ORJİNALDEKİ GİBİ OLUP ORJİNAL AKSESUARDIR
    *3G HIZINDA İNTERNET ( 3G GÖRÜNTÜLÜ GÖRÜŞME YOKTUR)


    *Samsung Galaxy s2'nin fiyatı 800 TL'dir.Cihaz yurtdışıdır.Pasaport kaydı yoktur sadece üstüne yeni imei atıldı.Kutusu ve aksesuarları tamdır.Sadece imei atılmak için kutusu açılmıştır.

    *İphone 4s'lerin fiyatı 279 TL'dir.1 tanede alsanız 10 tane'de alsanız fiyat aynıdır.
    *Ürünler perşembe günü sabah kargoya verilecektir.Kargo firması Mng'dir.
    *Ödeme Traderi 100+ olanlardan kargo sonrası alınır,Onun dışında lütfen teklif etmeyiniz.
    *Ürün Çin malı değildir.ABD üretimidir.


    Kalan : 23
    *Samsung Galaxy s2'nin fiyatı 800 TL'dir.Cihaz yurtdışıdır.Pasaport kaydı yoktur sadece üstüne yeni imei atıldı.Kutusu ve aksesuarları tamdır.Sadece imei atılmak için kutusu açılmıştır. ?
  • 13-11-2012, 14:42:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bymea adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    *Samsung Galaxy s2'nin fiyatı 800 TL'dir.Cihaz yurtdışıdır.Pasaport kaydı yoktur sadece üstüne yeni imei atıldı.Kutusu ve aksesuarları tamdır.Sadece imei atılmak için kutusu açılmıştır. ?
    Hocam ayrıca 1 Adette elimde samsung galaxy s2 yurtdışı cihaz var.İmei kayıtlı.
  • 13-11-2012, 15:27:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Urunler kutulu mu ?
  • 13-11-2012, 15:28:24
    #7
    pm attım yalnız video çekimi bekliyorum daha hiç göremedim orjinale yakın dokunmatik olanını..
  • 13-11-2012, 15:47:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nomster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Urunler kutulu mu ?
    ürünler kutulu ve aksesuarlıdır.
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm attım yalnız video çekimi bekliyorum daha hiç göremedim orjinale yakın dokunmatik olanını..
    Pm cevaplandı.
    4 adet forum dışına satıldı.
  • 13-11-2012, 16:42:54
    #9
    Kamera ozelligi felan nedir.