• 07-11-2012, 01:51:14
    #1
    evet arkadaşlar elimde çoktandır bulunan 1 adet themaposter ( forum tanıtım ) programımın lisansını satmak istiyorum.
    Ödeme sadece 40 tl dir.
    Satma nedenim askere gidiyorum .
    Zamanında çok güzel getirisi vardı.
  • 24-11-2012, 00:33:34
    #2
    fiyat 35 tl oldu arkadaşlar
  • 25-11-2012, 17:38:00
    #3
    Gün içinde geri dönüş yaparsanız bana 1 tane lazım sizinkini alabilirim.
  • 26-11-2012, 11:46:00
    #4
    marginal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gün içinde geri dönüş yaparsanız bana 1 tane lazım sizinkini alabilirim.
    pm atıldı
  • 26-11-2012, 12:27:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    en büyük asker bizim asker

    hayırlı satışlar
  • 26-11-2012, 16:57:20
    #6
    JBuLLeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en büyük asker bizim asker

    hayırlı satışlar
    teşekkürler hocam